Re: menu pod prawym przyciskiem -> nowy?

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 13:24:33 MET DST

W wiadomości: d5l4rp$2im$1@213-238-126-40.adsl.inetia.pl,
Pollux <tralala@bumcykcyk.com> napisał(a):
[...]
> Serdeczne dzięki za jakiekolwiek rady, skądinąd mi niepotrzebne
> nie pamiętam nadto bym o cokolwiek takiego występował.
> Cherlawe analizy pseudopsychologiczne takoż zbyteczne
> a poza tem nietrafne, nie miejsce tu na takie myślątka
>
> Dzięki nadzwyczaj serdeczne, to naprawdę dosyć
[...]

Witam!

Wszystko fajnie tylko z Twojej wiadomości nie mogę się dowiedzieć jednego.

Czy owe linki pomogły rozwiązać problem:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;191802
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;140333

W końcu to jest grupa techniczna, a nie miejsce na Twoje wygłupy. Także albo
wróć do tematu, albo EOT.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski