Re: windows xp - ile zajmuje

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no-spam.trapu.trapu.poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 09:04:57 MET DST

Michał Biek napisał(a):
> Dominik log:
> [...]
>
> Nie przejmuj się!
> Koleś ma idee fix, aby "wykazywać się" i udowadniać (mi), że SP2 jest
> jednak problemem..:-)
> Jak weźmiemy pod uwagę min. 40 tys. błędów w kodzie XP to sam się
> jeszcze nie wiem dlaczego XP SP2 u mnie działa i to całkiem nieźle ...!;-)
> P.S.
> A ile błędów i dlaczego problemy z DCOM ma Subiekt dla Win to niech
> firma, która go stworzyła się "chwali" i to rozwiązuje.

ja ???
w zyciu nie.
Na wszystkich maszynach gdzie mogę mam dawno sp2.
Chyba mnie z kimś pomyliłeś.
Uważam SP2 za bardzo dobry wybór.
I w tej chwili jest to podstawą przy użytkowaniu Windows XP.
Jeżeli stwierdziłeś,że jestem przeciwko SP2 to się mylisz...
Aha , nie jestem koleś... to brzmi nieciekawie..

Pozdrawiam serdecznie

Marcin Szczygielski