Re: przerzucenie danych z dysku ATA na macierz RAID 5

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 21:52:09 MET DST

On 8 May 2005 20:26:32 +0200, jacek mierzejewski wrote:

> Obecnie posiadam system Win2003 SBS działający na jednym dysku ATA. Chciałbym
> zabezpieczyc się przed utratą danych więc zamierzam zainstalować kontroler RAID
> LSI Logic 150-4 z 4 dyskami SATA.
>
> W jaki sposób mogę łatwo przerzucię dane z obecnego dysku na RAID-a?
> Czy ktoś miał takie doświadczenia?
> Czy zrobienie image dysku i wgranie go na RAID będzie możliwe a jeśli tak to
> jakiego softu użyć?
>
> Jacek

Samo przeniesienie danych powinno pójść bez problemów. Radze jednak upewnić
sie czy system da się bootować z tego kontrolera. Jeśli tak jest to mogą
być konieczne pewne zmiany w samej instalacji (dogranie sterownika do LSI,
kilka zmian w rejestrze, zmiany w boot.ini itp.).
Wg mnie nie będzie to prosta operacja :)

--
Pozdrawiam
Piotrek