Internet Explorer- rozne dziadowskie strony przy otwieraniu, jak to usun±æ

Autor: sapart <sapart_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 21:06:32 MET DST

Witam
Nie bêdê pisa³ jak to siê sta³o bo zasada jest prosta podczas buszowania
po internecvie za³adowa³y mi sie strony o tre¶ci erotycznej w
przegladarce no i teraz za chiny nie umie tego wyplenic, za kazdym razem
przy pierwszym otwieraniu IE ³aduj± mi sie te strony
Czysci³em historie, wpisywa³ewm inna strone domyslna, wykasowa³em
ciasteczka, ale to nic nie pomaga
Pewnie w rejestrach sie to dziadostwo zaszy³o
Proszê wiêc was o pomoc
Pozdrawiam