Re: windows xp - ile zajmuje

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 19:44:29 MET DST

Dominik <dominikz19@wp.pl> napisał(a):
> troche ponad 1GB ..hmm a dokladniej mozna prosic ??????
> u mnie z poprawkami i SP1 zajmuje niestety duzo wiecej, a niedawno
> instalowalem system....

Nie pamiętam już ile wtedy miałem. O ile kasuje stare pliki po instalacji
poprawek to instalacja tych poprawek nie zwiększa raczej rozmiaru Windowsa.
Teraz XP zajmuje mi więcej niż gdy miałem SP1 gdyż Windows puchnie od
instalowanych bibliotek, sterowników, kodeków a także przez głupie
deinstalatory, które nie deinstalują wszystkiego.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/