Re: XP na inna partycje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 08 May 2005 - 00:20:44 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek" <prosze@czytac.fontem.lucida.console9>
napisał w wiadomości news:d5iel0$irk$1@korweta.task.gda.pl...

> "Michal Kawecki" 5l0i5d.8a.ln@kwinto.prv

> I z czego tu się śmiać? :)
> BIOS płyty miesza? :)
> Pisałem wielokrotnie -- nie ma tam bootmanagerów.
[...]

Leszku - ostatni raz w tym wątku, bo w sumie fajnie się z Tobą
dyskutuje: a niby czym ukryłeś tą partycję? Może "systemowym" edytorem
dysku? ;-)). Nie, użyłeś jakiegoś 3rd party programu, choć
kilkukrotnie mnie zapewniałeś że tego nie robisz.
No to się śmieję....

P.S. Kiedyś wrócę do tego tematu WMEa i WMEb jak sobie coś potestuję,
ale nie zanudzajmy już grupowiczów w tym wątku, OK? Proponuję EOT.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/