Problem z DVD :(

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Sat 07 May 2005 - 20:07:28 MET DST

Od pewnego czasu muj DVD player przestal odtwarzac filmy DVD. Wszystkie
inne typy mediow odtwarza bez problemow. Rowniez starsze filmy na plytkach
DVD. Po przeszukaniu netu mysle, ze to sprawa zabrudzonej coczewki, czy
podregulowania. Mam nadzieje, ze sie myle i moze to jakies problemy z
systemem. Co o tym myslicie?
Moze ktos z was zna strony pokazujace jak dobrac sie do soczewki laseru.
Wyjalem odtwarzac i nawet go rozkrecilem (obudowe), dalej balem sie ruszac
poniewaz nie mam zadnego rysunku i nigdy nie widzialem jak to sie robi.
System XPprof, odtwarzacz PIONEER DVD 106, bez podstawki na piwo :)
Prosze o pomoc. Nowy nie wchodzi w gre poniewaz maszyna jest juz troche
leciwa.