Re: Windows XP HE - profil użytkownika na innym dysku (sieciowym).

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Sat 07 May 2005 - 18:50:07 MET DST

*** Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl>:

> Ja mam Ci kupić? Podaj numer konta, to Ci kasę przeleję...

A co ja jestem palantem nie odpowiadającym konkretnie na pytania tylko
czepiającym się i znajdującym rozwiązania w stylu "kup se"?

> Nie wiem, czy jest taka możliwość - na przykład nie bardzo sobie
> wyobrażam jak po sieci przekopiujesz uprawnienia tego profilu

Tzn. jakie uprawnienia?

> To sobie pogadaj z prawnikami z MS - nie zemną

O czym mam gadać? Przecież to Ty nagle stajesz się wielkim ekspertem,
mówisz co jest legalne, a co nie jest po czym umywasz ręce...

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )