Re: Windows XP HE - profil użytkownika na innym dysku (sieciowym).

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Sat 07 May 2005 - 17:51:53 MET DST

*** Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl>:

> Kup porządny sieciowy system, na przykład XP-Prof, to będziemy
> rozmawiać - masz domowy system i nie wiem czego sie spodziewasz....

Mam XP HE, które dostałem i używam w domu - to nie jest porządny system?
To kup mi porządny system. IMHO to to samo co Pro tylko upośledzone -
wykrojone opcje ma, ale z niektórymi rzeczami można sobie poradzić
innymi narzędziami np. szyfrowanie plików możesz zrobić inaczej, limit
połączeń (ale po co mi to w domu?) możesz zdjąć kluczem rejestru, domena
- no cóż, na kij mi domena w domu? Chcę tylko podmapować mój profil z
innego komputera, to taki problem wielki, te funkcje nie zostały
wykrojone z systemu, po prostu są gdzieś ukryte, może np. jakieś
narzędzie tekstowe to umie ale w GUI nie ma do tego dialogu...

> Poszukaj na goglach - są jakieś tam metody dołączenia HE do
> domeny/samby,

No ale ja NIE POTRZEBUJE żadnej domeny - potrzebuje przenieś profil na
inny dysk (sieciowy) - to pytanie jest tak ciężko zrozumiałe czy co? Co
do tych metod to chyba jest podmienienie msgina na jakieś inne i np.
uwierzytelnianie z LDAP czy MySQL czy NIS. Ale ja nie o to pytam. Pytam
dokładnie o zmianę ścieżki profilu użytkownika...

> ale po pierwsze - jest to nielegalne jeśli chodzi o domenę,

Dlaczego to nie jest legalne? Może w/g MS nie jest, ale nie wszystko co
mówi MS ma wartość prawną...

> a poza tym nie wiem, czy zadziałają 'profile mobilne'....

Nie pytam o profil mobilny. Kurna proste utrzymywanie profilu
użytkownika na innym dysku (podmapowanym poleceniem net use).

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )