Problem z Office

Autor: KS <suwak_at_lexx.eu.org>
Data: Sat 07 May 2005 - 13:25:23 MET DST
Message-ID: <05050713252311@polnews.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Witam, mam nastepujący problem, zainstalowałem na swoim komputerze Windowsa
XP, i przeniosłem pliki napisane w Office 97.

Teraz kiedy otwieram jakiś dokument klikająć na niego to najpierw pojawia się
komunikat, że plik jest używany i czy chcę utworzyć kopię, kiedy najpierw
uruchomię Worda a dopiero potem otworze dokument to komunikat się nie pojawia.

Dokument na pewno nie jest nigdzie otwarty, i prze nikogo nie jest używany.

Czy ktoś wie może jak się pozbyc tego komunikatu?

Pozdrawiam Chris

-- 
============= P o l N E W S ==============
     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl
Received on Sat May 7 13:30:16 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 07 May 2005 - 13:42:03 MET DST