Re: XP na inna partycje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 07 May 2005 - 09:49:31 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:d5gvfr$ej2$1@flis.man.torun.pl...

> "Michal Kawecki" v9ug5d.3ed.ln@kwinto.prv

> Nie znam sytuacji, gdy alkohol pomaga w myśleniu.
> Nie jest ponoć trucizną pity w małych ilościach,
> ale w ogóle nie pomaga w myśleniu. (a wręcz
> odwrotnie -- przeszkadza; wiem, bo widywałem
> ludzi korzystających z tego paliwa
> samochodowego :) na co dzień)

No cóż - może czas się z tym zapoznać z autopsji ;-)).

Znaczenie alkoholu dla zwiększenia percepcji mózgu ludzkiego nie
wymaga dowodzenia. O tym wiedzą ludzie od wieków.... Niedawno podano
wyniki doświadczeń na szczurach wykonane w pewnym kraju słynącym ze
spożycia alkoholu (bodajże Finlandia), gdzie udowodniono, że te pijące
alkohol stały się wyraźnie inteligentniejsze od szczurów-abstynentów.
Pytanie, czy te wyniki można przełożyć na ludzi, pozostawmy otwartym
;-))).

> 0. Jakie to ma znaczenie?
> 1. Nie ma edytora dysku?
> Ukrycie nie jest trudne. :)

Może i nie jest trudne, ale (dla mnie) ma znaczenie, gdyż Twój wtręt o
tej literce powstał przy odpowiadaniu autorowi wątku na jego konkretny
problem. On się nigdy nie spotka z tym, co tu napisałeś. Dlatego
skomentowałem tą całą dyskusję jako wątek niemalże prywatny. Poza tym
w trakcie dyskusji wspomniałeś, że "W trakcie startu komputera --
ŻADEN zewnętrzny program nie miesza". A nie jest to prawdą, bo czymś
tą partycję trzeba było ukryć, tego instalator 9x nie zrobi.

> Napisałem Ci coś jeszcze. (WMEA i WMEB)
> Jeśli kiedyś zechcesz do tematu wrócić
> i uznasz, że bez alkoholu też się da
> -- to Ci opiszę to, co jest istotne. :)

Nie mam pojęcia, w jaki sposób udało Ci się skonstruować bootsektor
9x, który potrafi załadować pliki startowe znajdujące się na innym
napędzie. I chętnie do tego wrócę. Bez alkoholu, gdyż tak naprawdę
wcale go nie pijam ;-).

P.S. Byłem pewien, że pisząc o "whisky" nie weźmiesz tego dosłownie,
tylko pojmiesz aluzję co do Twojego rozwlekłego sposobu pisania o
wszystkim co jest tylko możliwe, zamiast skupienia się na meritum;
uwierz, że 90 % podanych przez Ciebie informacji nie ma większego
związku z tą ostatnią, którą podałeś na koniec, że system startujesz z
partycji ukrytej. I nie każ mi tego dopatrywać się w tamtej tabelce,
bo tego to i po alkoholu nie zdołam zrobić ;-))).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/