Re: udostępnianie łącza w xp i inny adres niż 192.168.0.1

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Sat 07 May 2005 - 00:25:22 MET DST

arras1.SKASUJ@gazeta.pl wrote:

> jak udostępnić łącze internetowe w xp/2000, tak żeby dostać adres z zakresu
> innego niż 192.168.x.x? [...]

HKLM\System\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters
i tutaj zmień wartość "BackupIPAddress" nadając żądany adres IP. Na
pozostałych hostach trzeba nadać również odpowiednie IP i maskę.

> no i teraz chciałbym żeby brama domyślna i adres były z zakresu innego
> niż 192.168.x.x, na przykład 172.30.x.x, przez co nie dostał bym tak
> jak widać na powyższym przykładzie adresu 192.168.0.32, ale inny z
> zakresu na przykład 172.30.x.x zmieniałem w kompie udostępniającym
> łącze adres 192.168.0.1 na inny, ale niestety nic to nie dało. jak to
> zrobić? pomóżcie. tylko pliz nie piszcie, żebym zinstalował linuxa.

Nie łatwiej i nie szybciej zamiast stawiać cały system dla udostępnienia
internetu zainstalować jakiś /darmowy/ program do udostępniania połączenia?

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk