Re: współdzielenie address book'a

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Fri 06 May 2005 - 21:56:01 MET DST

tomasz.n napisał(a):
> Witam grupowiczów, od kilku dni zmagam się z takim problemem, mam sieć w
> firmie 3 komputery i chciał bym żeby wszystkie 3 kożystały z tej samej
> książki adresowej, systemy to WinXpPro SP2

> SymbolicLink zrobienie zwyklego skrutu nic nie daje :(

Sprawdź polecenie: fsutil hardlink create
ale ma ono ogranicznie, że możliwe jest robienie łącza tylko w ramach
tego samego woluminu więc wg mnie powinieneś
a) podmapować dysk
b) utworzyć łącze symboliczne do dysku podmapowanego przy użyciu
junction.exe do woluminu docelowego (zapewne C:)
d) utworzyć twarde dowiązanie do pliku (jego symlinka) znajdującego się
na dysku C:
Artykuł o podanych wyżej poleceniach znajdziesz
http://www.microsoft.com/poland/technet/article/art017.mspx#EFAA

Jesteś pewny, że nie warto wykorzystać jakiegoś innego prostego programu
do zarządzania kontaktami ? Jak dobrze poszukasz to znajdziesz jakiś
odpowiedni freeware lub OpenSource.

A następnie ustaw sobie sprawdzanie _ortografii_ w wysyłanych postach i
koniecznie udostępnij słownik ortograficzny wszystkim komputerom w sieci.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!