Re: XP na inna partycje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 06 May 2005 - 11:40:53 MET DST

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:d5fd5c$gq9$1@opal.icpnet.pl...

> http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/98/all/resk
> it/en-us/part2/wrkc10.mspx Tabela 10.5 :)))

W tej tabelce jest tylko wolna wariacja autora artykułu na temat tego,
co według niego ten kod robi ;-), ale nie ma tam ani kawałka
rzeczywistego kodu. W czasach Win98 z góry zakładano, że partycja
oznaczona jako aktywna otrzyma literkę C i tak też należy
zinterpretować treść tej tabelki. Zajrzyj pod link, który Ci podałem,
i sam przeanalizuj ten kod; nie ma w nim oczywiście nic o literkach
(literki przecież przydzielane są partycjom dużo, dużo później,
konkretnie przez loadera systemu), a tylko o wyszukaniu aktywnej
partycji i załadowaniu jej bootsektora...

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/