Re: Wylaczyc ACPI w W2K

Autor: Maciej Muran <._at_.>
Data: Fri 06 May 2005 - 03:14:54 MET DST

Użytkownik "pifpaf" <pifpaf_CIACH_@interia.pl> napisał
> Wszystko dziala dopoki nie korzystam na raz z karty TV i
> urzadzenia USB (modem ADSL). Jesli oba urzadzenia pracuja
> wystepuje blue screen. Jeszcze raz prosze wiec o porade co zrobic ?

Będę strzelał troszeczkę:
- USB, to w której wersji na płycie i jaka jest 'prędkość' modemu?
- jeśli modem posiada możliwość pracy z kartą sieciową, to czy w tym
trybie pracy również są problemy? Tak, wiem, że złącz PCI mało ale
może spróbuj zrezygnować z USB?

W przeciwieństwie do Michała, podejrzewam, że to USB bruździ a nie
karta TV.
No i jeszcze ten kompletnie mi nieznany Dell ;)

--
Maciek.