[OT?] Przypisy w Wordzie

Autor: Qn`ik <usunto.qnik_at_epf.pl.usun.to>
Data: Fri 06 May 2005 - 00:13:16 MET DST

Czesc,

Z gory przepraszam, jesli pisze na zla grupe. Bede wdzieczny za ew.
przekierowanie mnie.

A problem jest taki: mam za zadanie zrobic w pracy przypisy z osobna
numeracja dla kazdego rozdzialu. Mam Office'a 2000 i choc jest tam niby
opcja, zeby przypisy byly na caly dokument/na strone/na sekcje (ktora to
chyba mnie powinna interesowac?), to nie wiedziec czemu, opcja ta nie
dziala.

I korzystajac z okazji jeszcze jedno pytanie - jak dodac do tego cholernego
spisu tresci wpis, do ktorego nie ma odnosnika w pliku? Zeby wygladal tak
jak reszta (zrobiona automatycznie).

Z gory dzieki za pomoc.

Pozdrawiam,
Maciek