Brak powi±zanych z plikami ikonek pod Total Commanderem.

Autor: Floyds <tomasz.grabowski_xl_at_wp.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 18:28:44 MET DST

Witam.

Ot taki problem. Otó¿ nie wiem czemu, ale brakuje mi ikonek powi±zanych
plików z proghramami pod Total Commanderem. Np. pliki mp3 powi±zane z
winampem, zamiast ikon dla winampa maj± klasyczne bia³e kwadraciki. Wnerwia
mnie to i mo¿e kto¶ z Was wie jak sobie poradziæ. Aha, pod eksploratatorem
Windowsa Xp ikony s±.

Pozdrawiam.

T. Grabowski.