Windows XP - Pytanie - Widok folderów?

Autor: JasonKidd <jkidd2003_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 16:11:49 MET DST

Witajcie,

    Jestem na tej grupie pierwszy raz i nawet nie wiem, czy dobrze trafiłem,
ale jeśli tak, to chciałbym zapytać Was o jedną - wydaje się - bardzo
banalną sprawę. Otóż, co należy zrobić, aby wejściu na obojetnie, jaki dysk
foldery wyświetlały się w miniaturkach? Wiem, że można ręcznie zmieniać
widok, każdego folderu, ale przy kilku ich tysiącach robi się to nudne :)
Czy w związku z tym istnieje, jakiś szybki sposob zastosowania widoku
miniturek do każdego dysku?

Z góry przperaszam za mojego posta, a zarazem licze na pomoc!

Z pozdrowieniami,

JasonKidd