Win XP SP1 - problem po zainstalowaniu aktualizacji....

Autor: K P <ktotek_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 12:03:25 MET DST

Witam. Po instalacji systemu a następnie pobraniu i zainastalowaniu
aktualizacji pojawił się problem z Internetem. Generalnie Net hulał dopóki
wpisywałem dane na pasku adresu albo klikałem w linki na stronach ale jak
cokolwiek wpisalem w okno - np. wyszukiwania w Googlach to następowało
zamulenie przeglądarki a nie otwarcie strony z wynikami szukania. Kolega też
po zainstalowaniu poprawek miał podobny problem - niektóre strony nie dają
się otworzyć - np. WP. Onet, Interia, inne biegają ok...
Czytałem o podobnych problemach na tej Grupie w postach z połowy kwietnia ale
nie było tam wyjaśniene dlaczego tak się dzieje...
Macie jakieś sugestie poza tym żeby nie instalować poprawek Microsoftu??
Serdecznie pozdrawiam...