DVD LG DRD-8120B zawiesza Win Xp ale pod Win Me działa?

Autor: Grzegorz <mystuff_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 08:16:40 MET DST

Witam,
stałem się posiadaczem DVD LG DRD-8120B, jest poprawnie wykrywany przez BIOS,
ale przy każdej próbie odczytu płyty pod Win Xp program odczytujący
(TotalCommander, Explorer) przestaje odpowiadać (ani razu nie udało mu się
odcztać płytki(ek)), następnie cały system staje się "zamulony", próba
zamknięcia systemu trwa w nieskończoność... Mam na tym samym komputerze drugi
system Win Me i pod nim napęd działa bez problemów (od 2 dni, ale nie było
przypadku żeby nie odczytał płytki). Proszę o poradę co można spróbować
zrobić, żeby napęd działał pod Win Xp.

z góry dziękuję i pozdrawiam Grzegorz