Re: jak zainsalowac w2000 na partycji 20GB?

Autor: wojteg <wojteg_at_no_spam.pf.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 18:39:21 MET DST

news:rc9a5d.76m.ln@kwinto.prv...

> Takie dyski
> nie sprawiają W2k problemów, podaj więc wyświetlany kod błędu albo
> chociaż jakiś komunikat, co się dzieje.

mysle, ze to troche bardziej skomplikowane niz napisalem nam wstepie, opisze
wiec w skrocie zrodlo problemow: mialem zainstalowane na A7V266-E dysk SCSI
(baracuda 4GB) kontr Ultra2 jako dysk "D" bootowalny, jezeli w komputerze
nie znajdowal sie "jakis tam" dysk IDE. Ostatnio dokupilem Segate 200GB i
"podzielilem go": C-19GB; E-50GB; F-50 i G-50GB. zainstalowalem W2000 na C,
dodalem sp4 - chodzilo przez pare dni. Podczas odpalania komputera
zapomnialem wylaczyc dysk IDE ( jest w szufladzie) i przekrecilem kluczykiem
w trakcie ... :-( ... padl dysk SCSI, probowalem go "uratowac" - poniewaz
wskazywal wiele bledow w tablicy plikow dalem mu twarde formatowanie z
poziomu kontrolera adapteca, w rezultacie dosowski fdisk go nie widzi i
intalacja W2000 rowniez, odlaczylem go. W rezultacie moich nieudolnych
poczynan w biosie plyty w opisie dysku master pojawil sie znaczek "@" ...
:-( ? ... zamiast dysku Segate 200GB. Wgralem nowy bios na plyte, pojawil
sie prawidlowy opis dysku niestety nie moglem juz odpalic w2000 - pojawial
sie blekitny ekran, probowalem za pomoca instalacyjnego krazka "uratowac"
instalacje w2000, nie udalo sie probowalem wgrac nastepna instalacje w2000 -
w trakcie instalacji wywalal mi informacje o tym, ze nie moze znalezc
jakichs tam tam plikow ... stad pomysl, ze nie widzi "takiej" partycji (
zapchanej juz 1 instalacja i paroma programami ) Teraz przy probie
zinicjowania systemu z 1 instalacji wyrzuca komunikat - " Nie mozna
uruchomic systemu Windows 2000 z powodu sprzetowego bledu konfiguracji
dysku. Nie mozna dokonac odczytu ze wskazanego dysku startowego" - a moze
uszkodzilem "cos" na plycie i ma ona teraz problemy z odcytem dysku? - ale
co?
dziekuje za odzew
pozdrawiam
WojteG