MSSB 05-019 i problemy z SQL serwerem

Autor: Leepa <tleepaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 15:08:19 MET DST

Witam wszystkich :)

U naszego klienta automatycznie zainstalowały się poprawki w piątek (05-016,
05-018, 05-019 i 05-020 na Windows Server 2003 Standard PL)... Od tego czasu
zaczęły się problemy z działaniem serwera SQL (2000 SP3 w wersji Standard).

W logach systemowych (w dzienniku aplikacji) pojawia się wpis ze źródłem
MSSQLSERVER, id 17055 o treści:
19012 : SuperSocket Info: Bind failed on TCP port 1433.
podobne wpisy są w logu SQL Server... wygląda jakby słuchał na określnych
adresach IP ale nie mógł się 'zbindować' do podanego portu...

Jest sobie jeszcze taki artykulik w bazie wiedzy:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;898060
który mówi coś o MTU i problemach z połączeniem między klientami i serwerem;
jest nawet łata dostępna na telefon...

Dzwoniłem do supportu MS w Polsce ale z rozmowy nic szczególnego nie wynikło...

Ww. patcha zainstalowałem na swoim notebooku (MS Windows XP Pro SP2 PL + SQL
Server 2000 SP3 Developer) bo okazało się, że po instalacji tej łatki z
biuletynu 05-019 też mam w logach takie wpisy ale patch nie bardzo pomógł :(

Z rozmowy z informatykiem obsługującym naszego klienta wynika, że jego inni
klienci mają taki sam problem, który pojawia się po instalacji ostatnich łatek
bezpieczeństwa...

Ktoś zauważył coś podobnego? Jak sobie z tym radzić? Jak ew. zgłosić do MS taki
problem?

Dzięki za odpowiedzi :)
pozdrawiam

Leepa