W2k ?? na serwer

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 09:17:30 MET DST

Witam,
Chciałbym sobie postawić serwer (udostepniający internet w sieci lokalnej).

internet
----------> [serwer]----- sieć lokalna

Obecnie role tę pełni router na freesco. A ja bym chciał tu W2k wepchać
(mam legalny).

Ale zapytania mam takie:
- czy do przekierowania portów potrzebny jest extra program ?? Chciałbym
do minimum ograniczyć ilość oprogramowania na tym komputerze (no i bym
chciał żeby było legalne) - w ustawieniach sieci można coś przekierować.
To nie działa ?? (nie mam narazie jak sprawdzić ;/)

- da się udostępnić katalog/drukarke tylko w wybranej sieci ?? Sieci
będą dwie - internet i sieć lokalna. Nie chcę żeby moje ktalogi był
dostępne od zewnątrz (a możliwe że internet będzie też przez LAN).

Czy router na W2k to wogóle dobry pomysł ?? ;P Interesuje mnie obsługa
drukarek na lpt i usb oraz kilka programów które powinny na tym chodzić
- dlatego wybrałem W2k. Czy bezpieczniej będzie zostawić bieżacy router
na Freesco a W2k wpiąć jako komp w sieci... ??

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \