Re: Inaccessible_boot_device w w2k

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 03 May 2005 - 22:54:56 MET DST

Użytkownik "Irek" <monsoft@spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d4va8s$srj$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Mam ciekawy objaw. Kupilem nowy dysk Seagate 80GB i chcialem na nim
> zainstalowac w2k. No ale niestety po pierwszym bootowaniu,
> ujrzalem blue screen z napisem Inaccessible_boot_device. Podczas
> proby z win xp bylo tak samo.
> Poszukalem po necie, ale tam sa same odpowiedzi zwiazane z
> kontrolerem IDE i sterownikami do niego. Ja mam kontrolem IDE
> Intela i na starym dysku (8GB) wszystko chodzi bez problemu.
> Nie ma problemu takze pod linux'em.
>
> Czy ktom moze mi nasunac jakis pomysl, co moze byc ?

Sprawdź może, czy dysk będzie widoczny spod Konsoli Odzyskiwania
uruchomionej z płytki instalacyjnej. Jeśli tak - tzn. polecenie
diskpart pozwoli na edycję tabeli partycji - to najprawdopodobniej
dodatkowe sterowniki tudzież aktualizacja BIOS-u nie będą Ci
potrzebne. Spróbuj ręcznie wymusić tryb LBA w BIOS-ie, a następnie
wyzeruj MBR tego dysku programikiem MBRWork
http://www.terabyteunlimited.com i zainstaluj system korzystając
wyłącznie z instalatora, żadnych 3rd party narzędzi do partycjonowania
nie używaj.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/