Re: firefox

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 03 May 2005 - 22:40:46 MET DST

Użytkownik "Piotr Nowak" <pn123@mail.dk> napisał w wiadomości
> witam
> Od niedawna uzywam Firefox i mam pewne problemy z internetem. Czy
> ktoś wie jak rozwiązać problem z niektórymi stronami, które
> podobno są skonfigurowane tylko do pracy w IE? Mam kłopot z
> takimi stronami, bo częś z nich otwiera się niepoprawnie - np
> brak niektórych części stron, lub nie otwierają wcale. Problem
> też mam ze stronami bankowymi - brak niektórych funkcji a banku
> internetowym ( w IE są wszystkie) Pozdrawiam

Częściowo pomóc może zmiana sposobu przedstawiania się przeglądarki w
stronę serwera. Przykładowo w Operze można w locie wybierać pomiędzy
zgłaszaniem się jako IE, Opera, Netscape etc. Co do banków to niestety
niektóre serwisy kiedyś zostały tak już napisane, że wymagają MSIE.
Męcz informatyka ;-).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/