Co to za proces wmiprvse.exe??

Autor: adriano <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 14:44:35 MET DST

Ostatnio zauważyłem że po uruchomieniu kompa przez chwilę aktywny jest proces
wmiprvse.exe. Wiem że jest częścią Instrumentowego Zarządzania Windowsem
(Windows Management Instrumentation, ale szukalem go w zarządzaniu usługami
(services.msc) i nie ma tam tej usługi, mało o niej również pisze na polskich
stronach. Do tej pory u mnie ta usługa nie była aktywna... więc pytanie skąd się
wzieła i czy jest jakiś sposób by ją wyłączyć... a jesli tak to czy to
bezpieczne dla systemu???