windows winny czy corel ?

Autor: walker <johnwalkerWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 12:09:06 MET DST

Witam
Mam problem. Gdy chcę wejść w Corelu w edycję właściwości (opcje/ustawienia),
natychmiast otrzymuje informację, że windowsy muszą zamknąć Corela. Identycznie
rzecz się ma gdy klikam w krawędź strony, chcąc np. zmienić wielkość pola edycji
- zamyka mi się corel (o czym uprzedza mnie windows).
Najgorsze jednak jest to iż w związku z tym - przy otwieraniu w Corelu pliku *.
prn, pokazuje mi się tylko jeden kolor rozbarwień - czarny, chociaż przy
naświetleniu wszystko jest OK - są wszystkie 4 (CMYK). Wiem że interpretator
postriptu w Corelu daleki jest od ideału, stwierdzam jednak że przed tymi
wszystkimi ewolucjami - z podglądem plików prn w Corelu było znacznie lepiej.
Dzieje sie to zarówno w Corelu 8.0 jak i 9,0 - zainstalowanym już po
stwierdzeniu wymienionych usterek w "8". Czyli ponowna instalacja Corela nic nie
zmienia. Czy jest sposób na rozwiązanie problemu bez konieczności
przeinstalowywania Windows. Dodam jeszcze, że zarówno Windows XP HE jak i Corel
są oryginalne. Czekam na sugestie.

Andrzej - Walker