Re: niepotrzebny pasek w IE

Autor: adriano <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 21:49:51 MET DST

> Dzięki. SoulSeek jest cool, ale tam nie było pewnych utworów, których
> szukałem (w Kazaa były), nie mówiąc o teledyskach mpeg-owskich :)

jak już zrobisz porządek z tym paskiem w IE to proponuję poznac inne
przeglądarki internetowe, myślę o Operze 8 lub Firefox'ie 1.0.3. Sa dużo lepsze
i szybsze niz IE, maja mniej dziur i sa bardziej praktyczne. Pocztaj o nich w
sieci. Ja na swoim sprzęcie mam wszystkie trzy przeglądarki ale najcześciej
korzystam z Firefoxa. A IE uzywam tylko do uruchomienia antywirusa
MKS-online..:) Zobaczysz jak zmniejszy ci się zasyfienie kompa różnym badziewem
gdy zmienisz przeglądarkę.

Osobiście DC++ uważam za najlepszy program do ściągania plików. Nie znalazłem
jeszcze utworu ktorego by nie było na hubach w DC++. Poczytaj
http://www.dcpp.one.pl/