Re: laptop-system przez USB, problemy

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 21:14:42 MET DST

> Nic się nie zmieniło i nic się nie zmieni niestety :(

z artykulu wynikalo ze maja sie tym zajac, no ale nie wiadomo kiedy :]

> Sam jestem w tej samej sytuacji bo mam 40 GB 2,5" Samsunga w kieszeni USB
> chętnie bym sobie tam XP zainstalował

Jak tobie zachowuje sie wskaznik myszy gdy podlaczysz HDD do laptopa przez
USB? Nie wiem czy to normalne, ale u mnie w takim momencie zaczyna drgac i
jak ruszam mysza to jeszcze bardziej wtedy ciezko trafic w cokolwiek.
Heh zaobserwowalem jeszcze inne zjawisko. Gdy dotykam prawa reka myszy i
lewa reka dotkne kieszeni (aluminiowa) w czasie gdy jest wlaczone zasilanie
to dziala to na takiej zasadzie jakbym klikal na lewy przycisk myszy.
Nie jestem pewny czy to czasem nie wplywa na drgania wskaznika myszy gdy mam
kieszen blisko ciala (moze jakies pole magnetyczne wytwarza). Spotkales sie
z czyms takim?