program nie uruchamia sie przez plik .exe

Autor: adriano <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 09:54:52 MET DST

czesc.

mam taki problem. ostatnio sciagnalem sobie spakowany krotki programik ktory ma
uruchamiac sie po rozpakowaniu przez ikonke z rozszerzeniem .exe.
Niestety u mnie po kliknieciu na te ikonke nic sie nie dzieje - program nie
uruchamia sie. U kumpla ktory tez ma win XP programik startuje, na kompie z
win98 u innego znajomka rowniez dziala. Wiec czemu u mnie do cholery nie dziala?

Mam Win Xp SP1, Kasperski AV 5.0. probowalem uruchamiac przy wylaczonym
Kasperskim ale tez nic nie dalo.

jak ktos chce sprawdzic ten program u siebie na kompie podam link:
http://www.e-tv.pl/upload/upload.php?file_id=3743

czekam na porade. i sorry za brak polskich liter.