uptime

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sun 01 May 2005 - 14:04:45 MET DST

Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób Windows 2000 zlicza czas pracy w
przypadku hibernowania go "po drodze"? W tej chwili program Grzegorza
Niemirowskiego podaje mi coś takiego:

13:58:22 up 20 days, 23:50:50, 2 users, boot 2005-04-10 14:07:32, load: 0

I niby się to zgadza bo komputer ostatnio restartowałem jakieś 3
tygodnie temu. Komputer jednak nie pracuje więcej niż kilkanaście godzin
na dobę a z tego, co zauważyłem to czas spędzony w hibernacji nie jest
doliczany do uptime'a. Z drugiej strony mam w skryptach uruchamiania
dodanego batcha robiącego kopię zapasową rejestru i ostatni CAB jest
datowany na dzień 16 marca. Licząc średni czas pracy około 10 godzin na
dobę(w dni powszednie jest może trochę mniej, w weekendy więcej)
wychodzi od 16 marca sumarycznie około 20 dni ciągłej pracy czyli
podobnie, jak podaje uptime. Jak to jest naprawdę z tym czasem pracy???

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066