Re: OT Re: Inaccessible_boot_device w w2k

Autor: Irek <monsoft_at_spam.poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 18:52:37 MET DST

Michał Biek wrote:
> "Irek" log:
> [...]
>

> A moim zdaniem jak ktoś jest "mądrala" to powinien także umieć poradzić
> sobie sam!
> Oraz jak ktoś uważa, że na podstawie "mizernych" informacji można tutaj
> rozwiązać siakiś problem to powinien najpierw odwiedzić wróżkę, a nie
> postponować doradzających.
> Czyli jakie "mocne" zapytanie taka i "mocna" odpowiedź!

Hmm, to znaczy ze ty jestes madrala ???
Bo ja juz nie wiem do czego Ty to powiedziales.
Ja z doswaidczenia wiem, ze wersja firmware i miejsce wyprodukowania ma
znaczenie.

Nie postoponuje doradzajacego, tylko twierdze, ze to nie jest rada
powiedziec, ze cos nie ma znaczenia. Ogolnie chodzilo mi o to, ze ja
kupilem ten dysk wlasnie w sklepie firmy ProLine i chcialem uzyskac taki
  sam dysk jaki juz mam dzialajacy u siebie (a jest to takze Seagate
80GB). Wiec dostalem odpowiedz od sprzedajacego, ktora pozwolilem sobie
skomentowac i sie z nia nie zgodzic.

A moze ty tez pracujesz w ProLine ?