Re: Inaccessible_boot_device w w2k

Autor: Irek <monsoft_at_spam.poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Apr 2005 - 11:28:26 MET DST

Piotr Krzyżański wrote:

> A masz tam jakieś partycje - zmieniałeś układ partycji?
> Możliwy bałagan w boot.ini. Nie znam tej płyty - możesz
> również potrzebować sterownika do kontrolera - zobacz
> też, czy w BIOS jest włączone LBA.

Wszystko jest ok. Wydaje mi sie ze moja plyta nie "lubi" chyba
najnowszych Seagate Baracuda 80GB. Mam identyczny dysk tylko troche
starszy (ina wersja firmware, inna elektronika i miejsce produkcji) no i
  na nim wszystko chodzi.

A bardzo "rozgraniety" czlowiek z firmy ProLine gdzie kupowalem sprzet,
delikatnie powiedzial, ze to wszystko nie robi roznicy ;)
Moim zdaniem jak ktos wyraza opinie jak sie nie zna do konca na tym
czego dotyczy opinia, bo powinien sie wogole nie odzywac.