Windows NT 4 Serwer -problem z cronem

Autor: Robert Jaworski <robert_at_biuroserwis.com.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 21:12:02 MET DST

Witam

Windows NT4 Serw SP 6a + wszystko co daje MS ze swojej strony w temacie
poprawki ;)

Nie startuje mi AT, jako bardziej przyzwyczajony do notacji crona
zaciągnołem sobie i takie narządko dla NT i NIC (cron.exe) jest w
procesach ale nie odpala domyślam się że może coś się w rejestrach
zamieszało albo jakiś proces trzeba wystartować. Co jest grane może ktoś
wie lub ćwiczył podobny problem -pomóżcie dobrzy ludzie :)

Robert Jaworski