Re: Windows contra pliki z Macintosha...

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 15:21:52 MET DST

*** test <test3535@wpl.pl>:

> Jakich plikow?

> Bo konwerjsa plikow sama w sobie, to jest bezsensowne pytanie.
> Rozumiem, ze pewnie chodzi Ci o pliki z dokumentami konkretnych
> aplikacji.

Nie - o format Maca, to chyba jest dla systemu plików. Te pliki po
prostu są widoczne jako pliki bez rozszeżeń - to jest coś
charakterystycznego dla Maca ale nie wiem dokładnie o co chodzi. :)

Pod Linuksem mam do tego pakiet macutils... Może to pomoże.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )