Re: Bezpieczenstwo IT w duzych przedsiebiorstwach

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_op.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 11:52:00 MET DST

ali <piotr2_.s@wp.pl> wrote in message news:d4sts5$u80$1@62.148.86.188
> skad takie zalozenie, czuje sie troche jakby to byl dla mnie obowiazek
> patrzec na te webcasty, a jak na nie nie popatrze to bede sie czul gorszy,
> oj jezu co za paranoja

Tak się akurat składa, że dosłownie kilka dni temu byłem na całodniowej
prezentacji prowadzonej przez Rafała Łukawieckiego, właśnie na tytułowy
temat. Chociaż tutaj brzmiał on "Microsoft Holistic Security and Digital
Trust Seminar". ;)
Zdecydowanie zgadzam się ze zdaniem Tomka, co do atrakcyjności prezentacji.
Również uważam, że dla wielu osób stąd, powinno/może się to okazac bardzo
interesujące. Oj, przepraszam.... chyba właśnie jeszcze bardziej docisnąłem
łańcuchy przytrzymujące Cie w celi, której ściany, to olbrzymie ekrany
bezustannie emitujące webcasty z R.Ł. w roli głównej... Ale przecież to
wszystko po to, żebyś przestał czuć się gorszy...

Kompletnie nie rozumiem Twojej interpretacji postu rozpoczynającego ten
wątek.

--
Darek (DAKOTA)