Re: Proszę o pomoc baaaaaaardzo!!!

Autor: Michał Biek <mb_at_coi.pw.edu.pl.invalid>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 23:33:41 MET DST

Newspupil as Ania via <puchatekk@vp.pl> with the tick
<news:592b.0000023f.4271109e@newsgate.onet.pl>:

> Nie wiem czy tutaj powinnam o to pytać ale spróbuje może nikt mnie nie zabije.
Jak tak baaaaaaardzo!!! help'ujesz to za to chyba nie! :-)
> Po odinstalowaniu MS Office Professional i zainstalowaniu później MS Ofice 2003
> standart edition (mam windowsa XP)zaczeły robić się jaja z pobraniem
> aktualizacji. Po wejściu na witrynę, Office update pokazuje że brakuje
> aktualizacji SP1 i aktualizacji filtra wiadomości śmieci. Ten ostatni
> najwyraźniej komputer pobrał ponieważ teraz wychodzi napis, że go pobrano.
Otwórz np. Worda lub Excela. kliknij opcję *Pomoc*. W menu opcję:
Microsoft Office (nazwa) - informacje. Podaj nam treść 1 linii (od góry) z
tego okienka. Jeżeli na jej końcu jest SP1 to jest OK czyli GL oraz vide
sig.
> Niestety gdy klikam zainstaluj wtedy pojawia się okienko w którym nie widać żeby
> cos się pobierało. Pasek postepu nie wykazuje kompletnie żadnego postępu a gdy
> się go wyłącza to wychodzi alert, że program nie odpowiada. Co można z tym
> zrobić??
Powtórzyć sprawdzenie na Office Update ---> Wyszukaj aktualizacje.
Hint: Obsługa skryptów aktywnych powinna być włączona "na ten czas"...;-)
> Próbowałam już wyłączać zapore windows ale nic nie pomaga. Może dzieje
> sie tak dlatego, że mam wszelkie uaktualnienia windowsa łącznie z SP2 i może
> aktualizacja offica w związku z tym nie jest juz potrzebna??
Zapory nie wyłączać!
Aktualizacje Office nie "w związku z tym" jw. są jeszcze potrzebne (jeżeli
są udostępniane/pokazywane przez Witrynę)

--
&Be Enjoy!puchatku!k!