Re: ACPI w W2K

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 08:31:03 MET DST

Użytkownik "Rafal" <websmok@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d4nb1f$ihq$1@h1.uw.edu.pl...
> Zainstalowałem Win2000, lecz w BIOSie było wyłączone ACPI. co
> powoduje, że system nie wyłącza komputera. Po włączeniu tej
> funkcji w BIOSe nic się nie zmieniło.
> Ja uświadomić Win2000 że ACPI jest dostępne?

Musisz przeinstalować system w trybie naprawy upewniając się zaraz
przy jej uruchamianiu, że po naciśnięciu F5 na pytanie o dodatkowe
sterowniki SCSI instalator wskazał "Komputer z zaawansowanym
interfejsem ACPI" a nie "Standard PC". W razie potrzeby wymuś ten
wybór ręcznie i dokończ instalację.

315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną
instalację) systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341
(ten opis dotyczy także W2k)

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/