Re: Problem z kanałami IDE

Autor: PhoeniX <fenio_at_autograf.pl_[wytnij_to_ANTYSPAM>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 21:54:45 MET DST

Michał Biek <mb@2.pl.invalid> napisał:
> Drivery masz oryginalne (z CD do płyty głównej, czy korzystasz z
> WinXP),czy nie wiadomo skąd?

Płyta jest na SIS 748 a drivery są ze strony SIS'a. Jednak ten sam problem
miałem u siebie przy KT880 jak z manedzera urządzeń usunołem ręcznie dany
kanał IDE. Po ponownym wykryciu zawsze był ten sam bład (jak na screenie) i
przeinstalowywanie Via4in1 nic nie dawało. Dopiero przeinstalowanie innych
sterowników (IDE miniport driver) na wcześniej zainstalowane Via IDE
Accelerator rozwiązało problem. Tyle tylko że w przypadku SIS'a jest tylko
jeden rodzaj sterowników dla IDE których przeinstalowywanie nic nie daje :(

>Więcej info dot. driverów (wersja,dostawca, data, podpis),

Najnowsze IDE z www.sis.com
File name
ide204a.zip
Version
v2.04a
Release date
2003-11-18

> płyty głównej (nazwa, producent)

Asrock K7S8XE
http://www.asrock.com/product/product_k7s8xe_r3.htm

> i typ HDD

Samsung 40GB, Seagate 8,4 i Quantum 13GB.

--
Pozdrawiam
PhoeniX