Re: mała sieć - prosze o poradę (serwer + 2 komputery)

Autor: gru <grubba44_at_tenbit.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 17:43:04 MET DST

czesc

dzieki serdeczne za odpowiedz. mam jeszcze jedno pytanko, mam nadzieje, ze
mi pomozesz.
Tak jak zauwazyles zreszta, jest jeszcze opcja,
zeby wszystko puscic za routerem - i serwer i 2 komputery.
Ale generalnie zalezy mi zeby na serwerze postawic serwer WWW, poczty, FTP i
w zwiazku z tym ma pytanie - które rozwiazanie oceniasz jako bardziej
"professional"?
Które jest bezpieczniejsze? Czy jak podlacze wszystko do routera to na
serwerze bede mógl ustawic publiczne, stale IP a na pozostalych dwóch
komputerach
lokalne IP? Czy nie bedzie problemu, zeby serwer byl w takim przypadku
kontrolerem lokalnej domeny dla tych 2 komputerów? I czy bede mógl sie z nim
laczyc bezproblemowo korzystajac z
uslugi "pulpit zdalny" czy innej uslugi dostepu do zasobów komputera z
zewnatrz - czyli z innej sieci z dostepem do internetu?.
Najbardziej zalezy mi na maxymalnej funkcjonalnosci serwera i dostepu do
niego z
zewnatrz, dlatego szczerze mówiac myslalem, zeby najpierw puscic serwer z
internetem i serwerem plików a z
niego router z 2 komputerami. Moge sie mylic, rzecz jasna....
pozdrawiam i dzieki raz jeszcze za odpowiedz.
gru