Re: SATA + XP + VIA = ???

Autor: Wojweg <_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 13:55:34 MET DST

Tue, 26 Apr 2005 08:22:12 +0200, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, Michał
Biek napisał(a):

> "mori" log:
> [...]
>
> Odnoszę wrażenie, że się specjalnie nie pomyliłeś. Potwierdzają to
> dyskusje i "wołania" posiadaczy XP i SATA o pomoc na różnistych
> Webforumach.
> Pozdr.

Taa... a płaczą zapewne tylko Ci co nie mają kontrolera w chipsecie. Z
wbudowanym kontrolerem nie ma problemu, przynajmniej u mnie. W BIOSie
ustawia się tryb pracy nie RAID ale IDE i Winda rozpoznaje taki dysk
bezproblemowo bez żadnych dodatkowych driverów (F6 można sobie darować)