Re: Jak zablokowac dostep do partycji? [XP]

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 08:23:23 MET DST

"Piotr Smerda" log:
[...]
> A co jeśli userB potrzebuje dostępu do rejestru? Przecież w sstemach
> rodziny NT można ustawiać uprawnienia do kluczy rejestru. Można
> zmienić klucz
> HKEY_CU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
> i zabrać UserB prawa do niego (wszystko poza odczytem)

Piotrek,
1. Nie było warunku "A co jeśli ..."
2. Było "po googlowaniu wydaje mi sie ze nie..."
3. Jak UserB ma nie widzieć E, to może też nie mieć dostępu Registry!
4. Jest tam (na w3) również wersja konsolowa!
A to co napisałeś jest poprawnym rozszerżeniem/dopełnieniem możliwości
ustawienia uprawnień dostępu do Rejestru i IMHO teraz <tooseak> powinien
być usatysfakcjonowany w pełni!