Re: Image wymiennego

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 18:56:01 MET DST

Hubert napisał w wiadomości
news:d4ijjm$6a8$1@nemesis.news.tpi.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> Raczej inne - np. karta pamięci aparatu cyfrowego albo Nokia Audio
> Manager (piosenki w komórce)...

Ja używam do tego programu WinHex, który wbrew lekko mylącej nazwie jest
narzędziem znacznie bardziej wszechstronnym, niż edytor heksadecymalny
(świetnie nadaje się na przykład również do odzyskiwania danych, między
innymi z kart pamięci - ostatnio uratowałam komuś przy jego pomocy
zdjęcia z karty CF). Program nie jest darmowy (ja akurat zapłacone za
niego pieniądze uważam za dobrze wydane). Może zresztą przypadkowo już
go masz, tylko nie odkryłeś jeszcze wszystkich jego możliwości :-).

--
Grażyna