Re: Jeden wolumin wiele dyskow

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 18:17:27 MET DST

pifpaf wrote:
> Czy istnieje mozliwosc zmontowania jednego woluminu z kilku dyskow
> fizycznych ? Jesli tak to jaka wersja Win lub dodatkowe oprogramowanie jest
> do tego potrzebne ?

Pomyśl, czy to jest dobry pomysł. Choć możliwości są (wątek długi, info
dostałeś), to tworzenie bardzo dużych partycji nie jest zbyt mądrym
pomysłem. Tak tylko nieśmiało wspomnę o tym 25% wolnego miejsca, które
jest zalecane... Co innego, gdy na taką partycję się zapisuje mało, to
można przeżyć, ale jak będziesz miał partycję 400GiB, wolnego miejsca
5GiB, to z jednej strony niby dużo, ale system może się ślimaczyć
niemiłosiernie. Tak więc pomysł z montowaniem nowych dysków pod katalog
wcale nie jest taki głupi.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl