Re: menu pod prawym przyciskiem -> nowy?

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 18:53:57 MET DST

W wiadomości: d4g3g8$lvt$1@213-238-126-176.adsl.inetia.pl,
[...]
> Nie warto wygłaszać takich opinii, i to na pewno
> Dla mnie bzdura generalizująca,
> prawda - dla leniwych i zielonych oraz tych,
> którzy zawsze będą ignorantami w dowolnej dziedzinie.
> Poza tym - przy mojej nieskromnej znajomości
> rejestru - musiałbym mieć sporo takich programów, a po co
> Żaden ze znanych "tweaków" jak dotąd nie jest w stanie
> spełnić moich wymagań -
[...]

Witam!

Nie mam nic przeciwko przeczytaniu artykułu w MS-KB i dokonaniu odpowiedniej
konfiguracji przez rejestr. Sam mam kolekcje kilku plików .reg powstałych w
ten sposób. Nie jestem zwolennikiem atakowania systemu przez masę różnego
typu programów z sieci. Instalacja bez zastanowienia jest niebezpieczna.

Natomiast w tym przypadku wskazałem Ci prostą i pewną metodę. Natomiast Ty
nie zauważasz dwóch argumentów:

1. Poświęcasz dodatkowy czas na zmiany w rejestrze.

2. Uważasz, że jesteś nieomylny i przeprowadzisz wszystkie (czasem
powiązane) zmiany bez problemu.

3. Zwykle takie narzędzia dają możliwość cofnięcia operacji i są
bezpieczniejsze.

Moim zdaniem trzeba korzystać z różnych narzędzi właśnie z tych powodów.
Pytanie jest tylko czy to są odpowiednie narzędzia, ewentualnie kwestie
finansowe.

Zapuściłem monitor rejestru do tego programu i znalazłem to:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;191802
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;140333

--
Pozdrawiam,