Re: dziwne w WINXP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 22:45:56 MET DST

Uzytkownik "Akeem" <akeem23@hotmail.com> napisal w wiadomosci
news:d4gutj$a75$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Problem mam nastepoujacy :
> hmm oprocz tego ze jak wejde do otoczenia sieciowego to jeszcze
> teraz nawet jak odpale start/run ( uruchom ) i wpisze tam znak
> "/" to wywala mi blad : Instruckja spod 0x029b1141 odwoluje sie
> do pamieci pod adresem 0x00000000 . Pamiec niemoze byc "read"
> Kliknij OK , aby przerwac dzialanie aplikacji
> Kliniknij Anuluj , aby rozpoczac debugowanie programu
>
> Zgodnosc juz robilem , rootkit tez , memtest i podmianki pamieci tez
>
> sprzet : p IV 3,2 Ghz 512 dual DDR 400 , dyski seagate w mmacierzy
> [...]

Sprawdz, czy cos nie podmienilo plików systemowych, bo ten blad
oznacza, ze któras z bibliotek odpowiadajacych za obsluge sieci jest
uszkodzona badz niekompatybilna. Moze to dotyczyc takze wszelkiego
rodzaju pluginów ladowanych przy przegladaniu sieci, przejrzyj je.
Spróbuj tez zresetowac winsock. Pliki systemowe zweryfikujesz
poleceniem sfc, zas sterowniki (czy wszystkie sa podpisane) -
poleceniem sigverif. Poszukaj tez narzedzi w rodzaju "winsock fix", no
i naturalnie przeskanuj system jakims dobrym antytrojanem (Mircosoft
Antispyware, SpyBot S&D).

811259 - Jak sprawdzic, czy wystapilo uszkodzenie klucza Winsock2 i
usunac blad
http://support.microsoft.com/kb/811259

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadajac zmien px na pl/