Outlook nie zapamiętuje haseł do kont pocztowych

Autor: Grzesiek <grzesiek345_at_Wytnijto.poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 21:59:39 MET DST

Witam.

   Mam problem. Po uruchomieniu Microsoftowego programu Sysprep mój outlook
przestał pamiętac hasła do kont pocztowych. W żaden sposób nie mogę wpisać
ich, żeby pamiętał je po wyjściu z programu (opcja "Zapamiętaj hasło" nie
działa). W dokumentacji do programu Sysprep napisali, że resetuje on pewne
ustawienia zabezpieczeń (windowsa a może jeszcze jakichś programów?). Co
muszę przestawić, zeby outlook pamiętał te hasła?

Pozdrawiam, Grzesiek