Re: Jak?? aktualizacja biosu kontrolera chipset Silicon 3114

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 18:04:13 MET DST

Użytkownik "Roman751" <roman751@wp.pl(no-spam)> napisał w wiadomości
news:d4fvkh$r6o$1@opal.futuro.pl...
> Witam
> Jak wgrać nowy bios do karty kontrolera Sata Raid - na chipsecie
> Silicon 3114 dokladnie karta Welland St-114. Mam sciagnięty plik .
> bin ale nie wiem jak go wgrać.

Nie wiem, czy już ktoś Ci zwracał na to uwagę, ale wysyłanie tego
samego postu na więcej niż jedną grupę bez ustawienia FUT-a jest
bardzo źle widziane. Poza tym tematyka większości grup, na których
pytałeś się o ten BIOS, nie ma nic wspólnego z Twoim problemem. Nie
zdziwiłbym się więc, gdybyś wylądował w KF-ie u większości
grupowiczów... Polecam uwadze uważną lekturę http://rtfm.bsdzine.org/
.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/