Re: Jak?? aktualizacja biosu kontrolera chipset Silicon 3114

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 14:11:46 MET DST

Roman751 napisał(a):

> Jak wgrać nowy bios do karty kontrolera Sata Raid - na chipsecie Silicon
> 3114 dokladnie karta Welland St-114. Mam sciagnięty plik . bin ale nie wiem
> jak go wgrać.

Wróć tam skąd ściągnąłeś BIOS i poszukaj narzędzia/odnośnika do Flash
Utility.

Ściągnij ten plik i zapoznaj się z instrukcją do niego dołączoną.

Zapewne ten programik będzie działał w trybie DOS więc będziesz musiał
przegrać to narzędzie wraz z plikiem bin. nowego firmwaru na dyskietkę i
z niej zbootować komputer.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!