menu pod prawym przyciskiem -> nowy?

Autor: tomek <c6_nospam_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 13:19:05 MET DST

Witam!

Ostatnio zmieniałem sobie listę plików, które można utworzyć naciskając w
explorerze prawy przycisk a następnie "nowy". Chodziło mi przede wszystkim o
wyrzucenie tych rodzajów plików, których nie używam. Znalazłem klucz w
rejestrze, pozmieniałem, ale... po chwili działania przeze mnie porządanego
wszystko wróciło do stanu przed zmianami:( Wie ktoś może w jaki sposób
zmienić to na stałe? Drugie moje pytanie dotyczy tegoż samego menu, z tym że
pokazującego się w total commanderze (na przykład). Czy jest to to samo
menu? Na oko troche się różni... Gdzie można je zmienić? W rejestrze nie
mogłem znaleźć...

Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Tomek